Hoe en Waarom

Stichting Luna Sluiter is een kleine stichting, zo zijn ook de doelen die we willen behalen klein, maar wel te behalen.

Van onze ervaring hebben wij geleerd dat er heel veel gedaan wordt voor allerlei goede doelen, dit is zeer nodig en daarom heel goed dat een ieder zich daar voor inzet. Het gaat hier dan om mega bedragen. De kleine haalbare doelen vallen hierbij soms uit het zicht, dat is waar Stichting Luna Sluiter zich graag voor inzet. Kleine haalbare doelen, de quick wins. In het geval van kinderen met een hersentumoren is het helaas vaak zo dat de prognose slecht is. Kleine verbeteringen in de zorg kunnen dan bijdragen in een zeer moeilijke periode, waarbij men vaak weet dat genezen niet mogelijk is en een zo goed mogelijke kwaliteit van leven hetgeen is waar men voor gaat.

Deze quick wins probeert Stichting Luna Sluiter te behalen door middel van samenwerking met sponsors, donateurs en vrijwilligers. Wij gaan op zoek naar een project waarvoor wij door middel van een evenement geld kunnen inzamelen om het project te financieren. Ook met middelen zoals kleine kadootjes bij ieder prikmoment voor kinderen met chemo. Kortom alles wat kan helpen om de zorg te verbeteren voor kinderen met een hersentumor.